- Politica de confidentialitate si de prelucrare a datelor HReview.ro
Scopul acestei Politici de confidentialitate este sa iti explice ce date prelucram, de ce le prelucram si ce facem cu ele. Iti luam in serios confidentialitatea si nu vindem niciodata liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin constienti de faptul ca informatiile personale iti apartin, facem tot posibilul sa le stocam in siguranta si sa le prelucram cu atentie. Nu oferim informatii unor parti terte fara a te informa. Aceste informatii sunt importante. Speram sa le citesti cu atentie.
Aceasta nota te informeaza despre informatiile pe care le procesam in legatura cu tine in relatie cu organizatia noastra. In colectarea acestor informatii, noi actionam in calitate de Operator si, prin lege, suntem obligati sa iti furnizam informatii despre noi, despre motivul si modul in care folosim datele tale si despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.
IMPORTANT: Cand iti este prezentata aceasta Politica, la momentul crearii contului in cadrul site-ului www.hreview.ro (“Site-ul”), consideram ca ai inteles cum iti sunt folosite datele cu caracter personal (“DCP”) in cadrul Site-ului. Mai mult, in situatia in care iti este cerut acordul cu privire la aceasta Politica si prelucrarea DCP in conformitate cu aceasta Politica, acesta semnifica acordul tau in prelucrarea DCP pentru care un astfel de acord este necesar, in conformitate cu prevederile acestei Politici.
Aceasta Politica de confidentialitate nu acopera aplicatiile si site-urile altor terti la care poti ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedeaza controlului nostru. Te incurajam sa examinezi Politica de confidentialitate de pe orice site si/sau aplicatie inainte de a furniza date personale.
Cine suntem noi?
www.HReview.ro (‘’Organizatia’’) este o initiativa pornita din pasiune pentru HR, completata de dorinta echipei noastre de a impartasi experientele avute in cadrul proceselor de recrutare. Prin intermediul acestui ‘’Site’’ vrem sa-ti (tie, “Utilizatorul”) oferim posibilitatea, a afla informatii relevante despre dinamica pietei muncii, de a putea aprecia si evalua experienta avuta in procesele de recrutare in relatie cu diverse companii aflate in platforma HReview.ro. Pentru a putea realiza aceste obiective, avem nevoie sa accesam mai multe tipuri de DCP.
Aceasta Politica contine prevederi aplicabile atat Utilizatorilor persoane fizice, interesate sa contribuie cu informatii privind procesele de recrutare cat si Utilizatorilor ce reprezinta o ‘’Companie’’ in cadrul Site-ului.
Cine esti tu?
Potrivit legislatiei, tu, persoana fizica beneficiara a informatiilor/serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflata intr-o relatie de orice fel cu organizatia noastra, esti o „persoana vizata”, adica o persoana fizica identificata sau identificabila. Pentru a fi complet transparenti in privinta prelucrarii de date si pentru ati permite sa iti exerciti cu usurinta, in orice moment, drepturile, am implementat masuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date si tu, persoana vizata.
Angajamentul Nostru
Protectia informatiilor tale personale este foarte importanta pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul sa respectam legislatia europeana si nationala privind protectia datelor cu caracter personal, in special Regulamentul (UE) 679/2016, cunoscut si sub denumirea de GDPR si urmatoarele principii:
- Legalitate, echitate si transparenta
Prelucram datele tale legal si corect. Suntem intotdeauna transparenti in privinta informatiilor pe care le utilizam, iar tu esti informat corespunzator.
- Controlul iti apartine
In limitele legii, iti oferim posibilitatea de examina, modifica, sterge datele personale pe care le-ai impartasit cu noi si de a-ti exercita celelalte drepturi.
- Integritatea datelor si limitarea scopului
Utilizam datele numai in scopurile descrise la momentul colectarii sau in noi scopuri compatibile cu cele initiale. In toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislatia. Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale sunt corecte, complete si actualizate.
- Securitate
Am implementat masuri rezonabile de securitate si criptare, astfel incat sa iti protejam cat mai bine informatiile. Cu toate acestea, retine faptul ca niciun site web, nicio aplicatie si nicio conexiune la internet nu este complet sigura.
Informatiile Tale
Ce fel de informatii colectam despre tine?
Site-ul prelucreaza informatii obtinute de la tine atat direct (de exemplu, atunci cand completezi un formular sau o casuta text in cadrul Site-ului, cum ar fi formularul de inregistrare ori formularul aferent sectiunii Feedback, sau formularele in care iti spui parerea despre relatia ta cu o Companie) cat si indirect (de exemplu, ca urmare a faptului ca folosesti Site-ul de pe un anumit dispozitiv identificat printr-o adresa IP specifica).
O parte din aceste informatii sunt DCP (adica informatii care te pot identifica ori pot duce la identificarea ta).
Dintre acestea:
– o categorie este necesara pentru a face Site-ul sa functioneze (de exemplu, adresa de e-mail este necesara pentru a-ti putea valida contul in cadrul Site-ului si a spori, astfel, securitatea contului tau);
– o alta categorie este folosita in baza unui interes legitim al nostru (noi, “Organizatia”) – de exemplu, numele, username-ul/porecla sunt utilizate pentru a putea limita situatiile in care un Utilizator ar putea publica o contributie anonima, al carei caracter de veridicitate ar fi contestabil de catre alti Utilizatori ai Site-ului;
– in fine, o ultima categorie de DCP sunt prelucrate cu acordul tau explicit si prealabil, a carui existenta o stocam raportat la momentul la care o obtinem din partea ta.
De ce colectam aceste informatii?
- In vederea functionarii optime a Site-ului;
- Pentru mentenanta conturilor;
- Pentru a-ti raspunde la intrebari si solicitari;
- In scop de marketing, insa doar in situatia in care avem consimtamantul tau prealabil;
- Pentru a oferi si imbunatati serviciile si produsele pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- Pentru a ne apara impotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru a ne conforma legislatiei;
- Pentru constatarea sau revendicarea unui drept in instanta;
Care este temeiul legal pentru prelucrare?
- Ti-ai dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Prelucrarea este necesara pentru a proteja interesele tale vitale sau ale altei persoane fizice;
- Prelucrarea este necesara in scopul intereselor noastre legitime sau ale altei parti.
In baza temeiului legal prelucram urmatoarele Date Personale:
- adresa IP a dispozitivului utilizat pentru accesarea Site-ului;
- functia ocupata de un Utilizator care reprezinta o Companie, in cadrul acelei Companii (pentru a putea creste nivelul de incredere al celorlalti Utilizatori cu privire la faptul ca pozitiile exprimate de catre Companie in cadrul Site-ului sunt informatii asumate de catre acea Companie);
- varsta si orasul din care un Utilizator acceseaza Site-ul
- localitatea, functia ocupata de un Utilizator in cadrul unei Companii si perioada in care acest Utilizator a participat la procesul de recrutare al Companiei, necesare pentru a putea contura cat mai exact experienta avuta de catre Utilizator.
- adresa de e-mail si/sau numarul de telefon (pentru a putea valida crearea unui cont si, de asemenea, pentru a putea transmite notificari si alte informatii catre un Utilizator despre activitatea lui in cadrul Site-ului – de exemplu, informari despre activitatea unor Companii urmarite de catre un Utilizator in cadrul Site-ului);
- nume, username/porecla (pentru a putea conferi autenticitate comentariilor si contributiilor adaugate de catre un Utilizator in cadrul Site-ului, aceasta fiind esentiala pentru reflectarea cat mai completa si corecta a informatiilor existente in Site despre piata muncii). Avand in vedere profilul Site-ului, asteptarile Utilizatorilor sunt acelea de a gasi informatii actualizate si reale despre interactiunea cu Companiile ale caror profiluri sunt prezente in cadrul Site-ului.
- In cazul inregistrarii rapide pe site prin retelele sociale Facebook, Google si Linkedin, preluam urmatoarele date: numele si adresa de e-mail
- Site-ul utilizeaza si cookies in cadrul functionarii sale, despre care poti afla mai multe accesand politica privind cookies accesibila aici – politica privind cookies
Cat timp stocam datele?
Stocam DCP in format electronic, pe intreaga perioada in care persoana fizica care furnizeaza DCP are calitatea de Utilizator necesara indeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima interactiune cu noi.
Dupa incheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau sterse din sistemele informatice sau transformate in date anonime pentru a fi utilizate in scopuri de cercetare stiintifica, istorica sau statistica. Retine faptul ca in anumite situatii expres reglementate, stocam datele pe perioada care ne este impusa de lege.
Cum partajam informatiile tale cu ceilalti?
Putem dezvalui datele tale, respectand legea aplicabila, partenerilor de afaceri sau altor terti. Depunem in permanenta eforturi rezonabile pentru a ne asigura ca acesti terti au implementate masuri adecvate de protectie si securitate. Daca legea ne obliga, te vom informa cu privire la identitatea acestor companii inainte de transmitere sau intr-un termen rezonabil si ne vom asigura ca orice transfer este legitim, avand la baza consimtamantul tau sau alt temei juridic.
De exemplu, am putea furniza datele tale catre alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicatii, contabilitate, servicii juridice si alti terti cu care avem o relatie contractuala. Acesti terti sunt selectati cu o grija deosebita astfel incat datele tale sa fie prelucrate doar in scopurile pe care noi le indicam.
De asemenea, am putea partaja datele tale catre parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Desi putin probabil, am putea vinde in viitor afacerea sau o parte a afacerii, situatie care va include transferul datelor tale.
Putem transmite datele si altor parti avand consimtamantul sau potrivit instructiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informatiile tale cu caracter personal si catre Parchet, Politie, instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.Ne vom asigura, in limite rezonabile, ca datele tale nu parasesc Spatiul Economic European, insa, in masura in care vom transfera date catre state din afara SEE, ne vom asigura, in toate cazurile, ca transferurile sunt legitime, avand la baza consimtamantul tau explicit sau alt temei legal.
Care sunt drepturile tale?
Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt urmatoarele:
- Dreptul de retragere a consimtamantului;
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
- Dreptul de acces asupra datelor;
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
- Dreptul de stergere („dreptul de a fi uitat”);
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine catre alt operator;
- Dreptul de a te opune prelucrarii datelor;
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri;
- Dreptul de a te adresa justitiei;
- Dreptul de depune o plangere in fata unei Autoritati de Supraveghere.
Te rugam sa retii ca:
- Iti poti retrage consimtamantul pentru marketing direct in orice moment prin urmarea instructiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
- Daca vrei sa iti exerciti drepturile, o poti face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la adresa de e-mail: office@hreview.ro
- Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Exista exceptii, de aceea fiecare cerere primite va fi analizata astfel incat sa decidem daca este intemeiata sau nu. In masura in care cererea este intemeiata, iti vom facilita exercitarea drepturilor. Daca cererea este neintemeiata, o vom respinge, insa te vom informa asupra motivelor refuzului si asupra drepturilor de a depune o plangere la Autoritatea de Supraveghere si de a te adresa justitiei.
- Vom incerca sa raspundem solicitarii in termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit in functie de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numarul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica intr-un termen util.
- Daca, desi depunem toate eforturile, nu reusim sa te identificam, iar tu nu ne furnizezi informatii suplimentare pentru a reusi sa te identificam, nu suntem obligati sa dam curs solicitarii.
Schimbari
Putem schimba aceasta Politica de confidentialitate in orice moment. Toate actualizarile si modificarile prezentei Politici sunt valabile imediat dupa notificare, pe care o vom realiza prin afisare pe site si/sau notificare pe e-mail.